Facebookspelen borde skjutas!

En dag när jag träffar Angelica ska jag nog slå henne lite lätt på huvudet. Hon har gjort så att jag har fastnat totalt i Facebookspelet Christmas Crunch. Och jag tänker icke ge mig förrän jag tar hennes rekord. Det kommer bli många långa nätter vid detta oerhört meningslösa spel. Värdelöst!
Imorron ska jag och Johanna ut och traska har vi bestämt oss för, det ska bli trevligt. Sen blir det lite pulkaåkning på det, och då kommer nog Jujju och gör oss sällskap. Vi får fightas med alla små snoriga barn i pulkabacken, för där är fullt dagarna i ända! Och en massa mammor som bara står och tittar, dom har glömt bort tjusningen med att åka i full fart med ett stort leende ner för hela långa backen, för att sedan vända sig om och veta att man måste gå upp för hela långa backen, som precis blev tre gånger så lång, för att kunna få vara med om den härliga känslan en gång till. Finns nog nästan inget bättre än det. Kanske möjligtvis att kissa när man är sådär sjukt fruktansvärt kissenödig.
Men nu säger jag godnatt till omvärlden, så GODNATT! :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nu ska vi inte vara sånna tycker jag! :D Christmas crunch är ju kul (a)

2010-01-15 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0