Helgen.

Nu har jag suttit och ändrat och haft mig med min lilla blogg, vet inte om det syns än, annars kommer det förhoppningsvis upp snart :D

Min helg har varit mycket nice. Fredagen spenderades med muppen och vi plågade oss själva med att titta på Saw II, men den är rätt bra måste jag säga. Lördag morgon vaknade jag mycket tidigare än min vän, hon vaknade egentligen till, men låtsades att sova för att hon inte orkade vakna, så jag tog min bok och läste tills hon ville vakna, snällt va? Sen drog jag igång dagen med att baka Fiffirutor, och Angelica fick slicka pinnarna!
Efter några timmar begav vi oss mot Anton, där det skulle bli spelkväll! Det började med att jag slängde mig på mina Fiffirutor och åt så att jag säkert skulle få, och sen bestämde jag mig för att vinna kvällens första spel, Rappakalja. Där har man användning av en super-hittepåig fantasi, så det klarade jag galant. Ju längre in på kvällen vi kom, blev mer och mer som sades misstolkat och följt av långa skrattattacker. Och med kramp i käkarna och huvudvärk, antagligen av allt skratt hur nu det gick till, gav vi oss in på nästa spel. Alias. Angelica och Christian skötte sig mycket bättre än förväntat, men tyvärr ledde detta inte hela vägen till vinst, eftersom jag och Ellinor var med och spöade skiten ur både dem och Anton och Marcus! HIGH FIVE!
Sen blev det pyjamasparty och mina ögon blev för trötta framåt femtiden, fick sova några timmar tills vi blev väckta av Marcus alarm 8.30 som han inte ens själv vaknade av. Sen var det rätt jobbigt att somna om, med tanke på att det var ca 73 grader varmt på loftet där vi sov, men det blev väl en kvart eller två, innan hungern och kissnödigheten började sätta in.
När folket väl vaknat till liv fick jag tjatat in dem till lite frukost, och sen drog Anton igång ett avsnitt av Big Bang Theory, hans absoluta favoritserie. Sen drog jag och lilla muppisen hem till munka, och jag begav mig hem till Edman för att bli totalspöad i NHL, så min vinstlycka dog väl ut lite lätt där kan man säga...

Efter maten den kvällen tog det inte lång tid efter att jag lagt huvudet på kudden som jag slocknade, och jag känner att jag kommer somna rätt gott idag med. Fortfarande trött, så sovmorgonen imorron uppskattas extra mycket denna veckan! :D

På den dryga håltimmen idag bestämde jag och Anton oss för att vila ögonen en liten stund, det tyckte Filippa var fint, så det blev ett litet foto på det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0