Nytt år, 2010.

Nu är det nytt år, 2010. Det känns ganska skumt att skriva måste jag säga. Min nyårsafton var en mycket trevlig kväll. Många skratt med underbara vänner :)<3

En söt bild på mig och muppisen. Det där håret tog en bra stund att göra i ordning, men fy attans vad fint det blev. Jujjus mat var supergod, så duktig så! Och min insats på bärnässåsen (mycket lättare stavning som jag ska införa i svenska språket ) var mycket bra. Ut ur kylen, av med locket, ner i skålen, in i micron KLART! Sen när vi var mätta och glada blev det kladdkaka, som ingen egentligen orkade, men inte kunde motstå. Som tur var blev den inte uppäten så jag sprang och tog lite då och då under kvällens gång. När klockan slog över till det nya året stod vi allihopa samlade i trädgården och hade en mycket bra utsikt mot hela Ängelholm och fick se alla fina raketer.

Kylskåpsvännerna har såklart också firat in det nya året, det var fullt ös här när ingen annan var hemma har jag hört. Men de var duktiga och städade efter sig :)

Kommentarer
Postat av: jujju

gr8 :D mkt härligt och ni är så söta så :D

2010-01-03 @ 14:54:59
Postat av: Muppisen

Men guuuud vad vacker bild! :D

2010-01-15 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0