Onödigheter.

Goddagens. Just nu sitter jag och undviker att plugga. Jag gör nog det ganska ofta egentligen. Kanske därför jag tycker att det alltid tar sån tid att bli klar. Ska öva lite på mitt tal senare. Det handlar om Anorexi och dagens sjuka skönhetsideal. Och ska vara på engelska för att göra det hela ännu svårare än det redan är. Försök att hitta ett motargument till varför tjejer inte borde svälta sig. Finns typ inte.

På onsdag ska jag på möte på mitt blivande sommarjobb, McDonald's! Måste erkänna att tanken känns sådär roande, men det kommer nog att bli en riktig utmaning, och jag antar att jag verkligen kommer att njuta av min ledighet efter det slitet.

Idag hade vi en lång håla som vi använde till att filosofera på livet. Jag vet inte om vi kom fram till så mycket vettigt egentligen. Vi upptäckte i alla fall att Anton kan vicka på hela ansiktet och det ser sjukt dumt ut, att Adam inte kan rulla sin tunga, och att jag inte kan blinka med högra ögonlocket utan att blinka med vänstra också. Ja, lite fakta som kan vara värt att skriva upp.

Idag har Nisse varit en riktigt snäll liten vän. Han och jag har suttit och lyssnat på musik och ätit apelsin hela eftermiddagen. Nisse åt så många att han faktiskt började bli lite rund och orange. Annars är han ju mer åt det blå hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0