Efter ännu en månad

Hejsan!
Det tog visst ett bra tag igen. Jujju klagade på mig häromdagen, så då är det ju bara att skriva igen. Helgen har varit trevlig. I fredags kom Jujju och Muppis hit och vi hade tjejkväll :D Tittade först på Idol, och sen kom vi på att vi skulle ha en egen fotostudio på mitt rum. Både jag och Angelica hade nämligen fått låna hem snygga systemkameror från våra skolor!
Så efter lite sminkning och fixning fick Angelica posa som bara den framför kamerorna. Ska jag vara ärlig blev det mest tramsbilder, men ack så skoj vi hade! Några snygga närbilder och annat smått och gott. Sen var det både min och Jujjus tur, och när vi var klara hade vi nog fått ihop en 150 bilder på bara min kamera.
Sen kilade Jujju hem, och jag och muppis startade en film och mös med chipspåsen :)

På lördagen vaknade vi ganska sent, sen masade vi oss upp mot frukosten och tuggade lite skinkmacka. Med oboy. I ett glas. Vid sidan om. Fast den tuggade vi ju inte. Eller inte jag i alla fall. Jag rörde mest. Ja.
Sen skulle hon hem, och Tobbetott kom hit :) Vi åt lite mer mat och tittade på Svensson Svensson. Och han fick berätta om sin föregående dag, för han hade nämligen varit i Köpenhamn och tittat på Green Day :) Vilket han ska göra idag med, fast i Stockholm denna gången. Han gillar dom! Sen gjorde vi ingenting i några timmar, tills det blev mat igen. Jag liksom gillar mat :D
Efter maten tog vi med oss kameran ut och fotade lite i mörkret. Och lite i ljuset under gatlyktorna :) När Tobbe började frysa fick vi gå hem igen. Och dricka varm oboy och titta på Hipp Hipp. Mycket mys! Sen skulle den fisen med bussen som gick 22.15, för att han skulle upp tidigt som attan imorse och bege sig till huvudstaden. Onödigt!

Och idag drog jag med mig min lilla lillebror till skogen för att fota lite där med. Och det typ regnade så han fick vara paraplyhållare åt mig, så att den stackars kameran inte skulle bli söndrig. Men eftersom att det var så tråkigt väder blev det inga snygga bilder. Får väl se om jag kan fixa ihop något fint i skolan med photoshop :) Annars är plan B, ett slags collage av alla hoppbilderna som har tagits. Dom är fina :D Bäst blev dom på Tobbe, han vet hur man posar minsann ;)


Kommentarer
Postat av: jujju

GREAT! :D jag gillar dina uppdateringar, fast nu tog det några dagar innan jag märkte det..

2009-10-13 @ 20:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0