Världens bästa :)

Vilken tur jag hade när jag faktiskt råkade få tag i världens bästa pojkvän. Igårkväll kom han hit efter hans föreställning, och jag satt och väntade och väntade. Fastän jag visste vilken tid han skulle komma. Och när jag hörde bilen stanna och stegen närma sig dörren klistrade sig mina mungipor fast i öronen. Sen sprang jag upp för trappan tre steg i taget, och slängde mig mot dörren. Och när jag öppnade började jag skratta. Jag tror det är en chock att se sin pojkvän sminkad med kolsvart skägg. Som jag sa kom han direkt från föreställningen. Men jag lät honom dela med sig lite av sitt smink när jag pussade honom, och insåg att jag blev helt svart på hakan.

Och imorse fick jag vakna på det näst bästa sättet. Jag fick vakna med Tobbis, det är det bästa. Men inte när väckarklockan ringer klockan 6.10. Det kändes som att jag skulle sova åtminstone i fyra timmar till, men det var bara att dra sig uppåt. Och snäll som jag var lät jag Tobbe ligga kvar för han såg så söt ut, men så kom han upp i köket efter 10 minuter och såg lite ynklig ut. "Varför sa du inte att du skulle äta frukost?". Stackars Tobbisen (:

Men jag skulle springa hemifrån lite tidigare än honom i morse, så han fick snarka lite till i min säng. Och när jag kom hem från skolan såg jag att mitt block låg framme på skrivbordet med ett litet gulligt brev som Tobbe hade knåpat ihop i morse när han satt här i sin ensamhet. Det stog massa gulliga saker och jag läste det typ 14 gånger. Jag älskar den pojken :)

Och för alla som vill veta tror jag att det gick bra på mitt prov idag. Skulle ägna min håla åt att plugga, men det blev mest snack om tv och mobiler. Vi är ju trots allt teknikare. Och sen fick jag springa runt på halva skolan och leta upp datorer som funkade. Antingen är de så jävla sega att man inte kan logga in, eller så när man väl kommer in så är inte usb:n installerad (?), hur den nu inte kan vara det.. Och när man väl hittar en data som faktiskt har en installerad usb, och som går att logga in på, så finns det såklart inte Open Office på fanskapet. Så jag kan alltså inte öppna min fil och provet är om 5 minuter och jag måste printa ut artikelskitet. Så tar min usb och springer, tappar hälften av böckerna, som skriker "Fortsätt utan mig! Fortsätt!", kastar mig in i närmsta datasal, och inser att jag inte kommer att hinna att logga in. Ber om att få låna en dator som redan är inloggad och lyckas skriva ut min artikel. YES I DID IT!
Nej, men typ.. :D

Och imorron ska jag ta med mig mamma, bruschan och Jujju och titta på musikalen i Klippan. Ser fram emot detta mycket mycket. Jag ska sitta och sjunga med och skratta när de gör fel, för jag kan ju i stort sett hela musikalen redan.

Och jag saknar redan min tobbetott fastän det är cirka ungefär 11 timmar sedan jag pussade på honom sist. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0