Lite av en superman..

Tjoliflaxen :D
Bara för att jag var lite sådär lagom uttråkad igår, började jag vifta på huvudet. Och eftersom att mitt hår är så långt var det ganska kul, tills man lyckades snärta sig själv i ansiktet... Men jag plockade i alla fall fram mobilen och testade om det möjligtvis gick att fånga på bild.
Svar. Ja.
Resultat:
 

Mycket skojsigt minsann!

Idag har jag först varit jättestolt, när jag klarade mitt mål att jogga hela rundan på idrotten, utan att stanna. Men sen när jag insåg att jag har försämrat mig med typ 1 minut sen jag sprang i höstas, blev jag lessen igen. Fast för att vara helt otränad kanske jag ska vara nöjd, med tanke på att jag var mitt uppe i fotbollssäsongen sist jag sprang den.

När jag kom hem somnade jag i fåtöljen till Da vinci koden, och vaknade lagom till slutet. Mycket bra! Efter det fick jag damp på min mobil, igen, för att min joystick har allvarliga skador, typ AIDS. Så jag tvingade med pappa in till hans favoritaffär, onoff, där vi kollade mobiler. Eller mest priset på dom egentligen. Men jag har inte bestämt mig än. Det är svårt sånthär..

Jag blev i alla fall hjälte idag med. När jag skulle ut och cykla kommer min nästan-granne och skriker. "Sara! Har du sett min hund?!" Och eftersom jag hade ena mp3luren i och hon stog typ 50 meter bort blev jag helt rädd. Ni vet mina nerver...
Men jag hade inte sett hunden, så hon stressade vidare uppåt. Fast när jag kom ut på vägen såg jag hennes hund, så jag sa till mamma att ropa på min nästan-granne som sprang runt lite längre upp på gatan. Hon är typ 55 bast och sprang hela vägen ner för backen fastän mamma sa att det inte var nån fara. Hon måste verkligen älska sin hund :)
Så om ni ser mig bland Aftonbladets hjältar, så vet ni ju varför.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0