Kreativiteten sprudlar!

Oj så bra allt blev med en gång! Blev precis klar med en ny teckning, och jag blev fruktansvärt nöjd. Tills om kanske två dagar då jag antagligen kommer störa mig på en massa smådetaljer som ingen ser i alla fall. Men de här två dagarna får jag vara nöjd och det är ju bättre än inget!
Och ni vill såklart se bilden också ja.


Tadaaa!

Jag började med att leta upp en snyggingbild på min lilla muppis, och sen räknade jag rutor för hela slanten. Halvvägs igenom projektet fick jag däremot lite små anfall, och var faktiskt på väg att ge upp. Men titta vilken tur att jag inte gjorde det. När jag äntligen kände mig helt klar, så satte jag upp den på väggen, och blev ännu gladare av att den faktiskt såg bättre ut på avstånd. Tänk vad lite som behövs för att jag ska bli glad :D

Och idag har det varit en ganska slapp dag, det är ju aldrig fel. Riktigt skönt att komma hem och tänka "vad måste jag göra idag?" när svaret är Ingenting. Så jag fick faktiskt städat lite. Det är ju alltid roligare att göra saker när man inte måste. Sen gick det mesta av kvällen åt till att rita och prata lite trams med muppis herself.
Jag får väl liksom njuta så länge jag kan av mina pluggfria dagar. Snart kommer det nationella i matte, tre timmars kemiprov och tre timmars fysikprov. Men man ska väl inte klaga.. Tänk på barnen i Afrika typ..

Och sen kan vi ju påpeka att jag bara går i skolan två dagar nästa vecka. Bara för att vår mentor är så yr, slipper vi idrotten på måndag, och sen flörtar vi till oss att slippa engelskan, och det var måndagen det. Sen är ju alla andra också lediga torsdag och fredag. Inte helt fel faktiskt :D

Och imorron får jag träffa min snygga pojkvän igen. Har ju snart varit utan honom i 14 timmar :o Och jag saknar honom redan.. Jag älskar min tobbis :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

FJORTIS

2009-05-19 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0