Helgen.



Ni missade att jag och den bästa pojken i världen blev tre månader i torsdags, den 30e. Så bara för det fick ni se en snygg bild på honom när han nördar sig med sin mobil på bussen samtidigt som jag satt mittemot och nördade mig med min mobil :D

Igår var det party hos Ahlberg's. Fireri för muppis minsann. Och hon var inte nykter alls i slutet av kvällen faktiskt. Jättekul hade vi som tittade på. När hon satt med sitt grisskratt och såg väldigt lycklig ut. Sen somnade hon :D

Men kvällen var väldans trevlig. TobbE hittade sig en ny kompis, Jonny Ivarsson, som han satt och pratade musik med hela kvällen. De satt och sjöng låtar med Torsson om katter och sånt.. (y)

Och kameran gick på högvarv. Antagligen mest bilder på mig och Jujju, eftersom att hon tyckte att det var jätteskojsigt att fota oss typ sju miljoner gånger. Och där blev ju en del foton, för vi såg ju inte sådär assnygga ut precis, och då sa hon bara "Ta en ny! Ta en ny!", utan att radera den gamla.

Och det blev dans med. Till mina gamla skivor. Hits for kids 2 och Absolut hits 2004. Nedrans vad vi sjöng. Vi kunde alla låtarna, typ.. när vi nynnade lite i verserna. Men danserna satt kvar! Alla gånger vi har dansat till småstjärnorna i skolan, med lågstadiediscostilen. Ni vet när man flyttar fötterna åt sidan i takt, och varje gång man sjunger "jag" eller "du", så pekar man på sig själv eller rakt fram. Vi var helt enkelt asgrymma skulle man kunna säga! :D

Och puss på min älskling som sitter och spelar gitarr nu. Jag älskar dig Tobbis <3

Kommentarer
Postat av: jujju

vi är helt enkelt grymast!! :D

2009-05-03 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0