4 månader och världens bästa helg.

Good afternoon people. Nu tänkte jag plåga er genom att berätta om min underbara helg med världens bästa pojkvän. Det började i fredags med att jag åkte hem till honom. Efter att TobbE hade tjatat till sig pizza begav vi oss till Marie. Där blev det spel och skratt. När vi kom hem grillade vi resten av våra marshmallows över våra söta värmeljus.

Morgonen började med att titta, le och pussa på min tobbis extra mycket, eftersom att vi hade 4 månader :) Sen fick jag minsann Nutella-mackor. WIHO! Och sen, vet ni vet ni vet ni! Fick jag lyssna på när Tobbe spelade och sjöng en låt för mig. Som han själv har skrivit. Till mig! Blir man glad eller? Ja det blir man! Jag fick pappret med texten, det ska jag typ rama in och titta på ungefär 18 000 gånger om dagen.

Sen tog vi i alla fall bussen hem till mitt lilla hus. Där fortsatte mysandet, och Tobbe erkände att jag vann tävlingen om vem som kunde vara mest romantisk. Och när Tobbe själv erkänner att någon annan är bättre, då är det bra! ;D Han fick ett fint halsband av mig med. Jag var så orolig att han inte skulle tycka om det, men när jag såg hans ansiktsuttryck när han öppnade asken behövde jag ju inte oroa mig mer. Han såg väldigt glad ut, och sa att ett sånt halsband hade han önskat sig sen sin konfirmation. Är man bra eller? ;)

Vi lagade mat som blev pommes och kycklig, och eftersom att Tobbe hade ett finger med i spelet blev maten riktigt god. Sen satte vi oss i uterummet och lyssnade på mina skumma grannar. Eller egentligen var det mina grannars barnbarn som sprang runt och skrek. Ganska roande.

Idag har vi hunnit en runda till affären för att köpa glass. Stackars Tobbe fick höra på mitt böl hela vägen hem om mina skoskav och så fick vi stanna var tionde meter för att det gjorde ont :D När vi kom hem råkade det bli lite vattenkrig. Tobbe lyckades lyfta upp mig från studsmattan och släppte ner mig i poolen, sen var det krig! Vi sprang några varv runt huset, Tobbe först och jag efter med vattenkannan i högsta hugg. Och när vattnet var slut bestämde vi oss för att avsluta kriget, för att båda har sämst kondition. Efter att vi hade bytat lite kläder skulle vi göra äppelpaj. Det är ju faktiskt mors dag idag. Och bra blev den, tyvärr fick Tobbe åka hem innan han hann smaka på den. Och nu saknar jag honom redan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0