Onsdag.

Wihoo! Jag upptäckte precis att Björn Gustavsson ska vara med i Kenny Starfighter-filmen! Alltså blir denna ett måste. Inte för att jag minns speciellt mycket från när det gick på tv, men jag får väl uppdatera mig hemma hos Tobbe. Han har allt, och skulle det vara så att det saknas, fixas det himla snabbt! :D Oj vad bra min pojkvän är!

Jag blev lycklig idag, vårt samhällsprov flyttades igen, tills på onsdag, Ohyes! Så nu är ja faktiskt chansen ganska stor att jag till och med hinner plugga lite. Tummen upp för detta.

Snart ska jag lägga mig i vårt kassa solarium och steka. Men inte så länge så att det börjar klia. Tobbe har avrått mig från detta. Han lyckades nämligen med det, och han berätta för mig att första gången som han och jag hade en liten telefondejt, innan vi riktigt kände varandra, hade han legat i sin säng och vridit sig fram och tillbaka, hoppat upp och ner och gnidit sig mot allt, bara för att det kliade så mycket. Men han sa ingenting i telefonen :p
Han är en söt pojke. (:

På fredag blir det myspys med Jujju. Prata en nedrans massa trams ska vi göra. Ska bli riktigt roligt. Vi brukade alltid sitta uppe halva natten och bara prata, och när vi väl bestämde oss för att sova, blev det tyst i en halv minut. Sen började någon prata igen, och den andra började skratta för att det inte gick att sluta. Och morgonen efter var vi så trötta så vi dog. Men roligt hade vi. Och det har vi fortfarande. Vi har ju trots allt känt varandra så länge jag kan minnas. Sen dagmamman, då var vi inte långa (:

Kommentarer
Postat av: jujju

hahaha alltså sara, vad kan man säga, du är bääst :) precis efter mej då såklart :D

2009-03-12 @ 18:26:23
Postat av: Anonym

Haha, amen visst! ;)

2009-03-12 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0