Happy freakin' monday!

Tjingeling! Lite fjortisvarning på bilden får jag nog erkänna, men vafan. Jag är snygg ändå! Det är liksom mycket roligare att posa än att bara ha samma tråkiga leende i en kvart innan kameran ( ja, mobilen fortfarande) reagerar. Den är ju så seg.. Man ser i alla fall min nya scarfs. Och den gillar vi!

Har kommit på en ny anledning till att inte gilla skolan. Och det är för att den tar en sån nedrans tid. Först är man i skolan, och sen ska man hem och plugga lite till, till alla prov och inlämningar och skit. Det finns en massa människor som jag inte har träffat på evigheter. Och det är fan inte kul. Men jag har tagit ett steg in i det sociala livet igen i alla fall, börjat planera i början i veckan vad som händer. Så är ju chansen lite större att man kan träffa någon som man inte sett på ett tag. Så på fredag är det söta Jujju som gäller!

Och jag blev väldigt lycklig idag. När jag fick träffa min snygga pojkvän. Jag såg honom visserligen senast igår. Men en hel natt är väldigt lång tid när man är kär. Så därför finns det ungefär typ inget bättre än när man får sådär onödigt söta sms. Sen satt jag och log i typ en halvtimme :)
You have stolen my heart boy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0