Helgen i korthet plus lite annat onödigt.


Time for update! Denna snygga filuren har jag umgåtts med hela helgen. I fredags var vi hemma hos muppis och krängde taco med henne, Christian och Dagge. När vi sen höll på att somna i soffan drog jag och Tobbe hem och somnade i sängen i stället. Lördagen började med lite segande. Och jag fick ju bjussa tillbaka med frukost på sängen. När vi väl kom i våra kläder begav vi oss till Klippans zoo, (tobbes hus). Hela lördagen var mycket planerad till att göra ingenting. Vi åt massa chips och godis, tittade på film och mös så mycket vi bara kunde.
Imorse vaknade jag med en söt liten Tobbe och en söt liten valp i sängen. Tobbe tyckte att hon skulle få vara med och sova med oss, så vi låg där och sussade alla tre.

Jag har upptäckt min snygga mössa också. Har blivit lite av en vana att ha den på mig så fort jag kommer hem nu. Och pappa blir lika sur varje gång. "Vi har inte så kallt att du måste ha mössa inomhus" och så drar han av mig den. Sen tar jag på mig mössan igen och går ner på mitt rum och spelar hög musik. Mahaha :D

Jag har påbörjat mitt projekt nummer 814 nu. Att läsa ut min bok. Vi har ju såklart fått en riktig tjockisbok i svenskan, bara för att vår tråkiga vikare inte har någon fantasi och inte kan prata. Men jag kan inte läsa två böcker samtidigt. Så min "Låt den rätta komma in" måste ta slut först. Har typ 100 sidor kvar, så det får väl bli några tåg- och bussresor runt Skåne så ska vi nog kunna klara detta också va?

Fan då... Det har fastat morot mellan mina tänder. Eller jag tror att det är det i alla fall. Det var det jag åt senast och jag hade inte något där innan. Men det känns mer som en lång tråd?
Oh, nu lostnade det! :D

Och sen måste jag typ tillägga att jag kom på i morse när jag låg bredvid min prins och smygtittade på honom, att vi har snart varit tillsammans i två månader. Två månader!? Jag har allvarligt talat fortfarande inte förstått att du är min alldeles egna pojkvän. Att du faktiskt har valt mig. Det känns som en enda stor dröm, och detta är bara början. Och det känns så himla bra. Jag är kär. Så himla kär i dig. Jag längtar efter dig och saknar dig så fort du inte är bredvid mig. Det är liksom något som fattas direkt. Jag har aldrig känt såhär förr. Tack för att jag får uppleva denna underbara känsla.
Jag älskar dig Tobias <3



Kommentarer
Postat av: TobbE

Du är det bästa som finns ! :D <3



Ps, bilden e skit snygg på mig ;)

2009-03-24 @ 00:13:56
URL: http://bestoftobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0