Rugby och annat smått och gott.

Klockan är halv åtta. Jag har varit hemma i ganska exakt fyra och en halv timme. Jag har hunnit öppna böckerna, skummat i genom en halv sida av massmedierna. Så nu är det bara ungefär 42 och en halv sida kvar! :D Men vilken tur att jag är så jävla bra så att jag kommer klara detta hur bra som helst i alla fall.

Oh, nu fick jag ont i magen.. Bara sådär helt plötsligt. Typ mindre skoj. Det är säkert guds straff till mig, bara för att jag fick alla killarna att känna sig usla på idrotten idag. Vi spelade rugby, och jag glänste! Så då fick alla killar sjukt dåligt självförtroende, det är ju lite pinsamt att tjejerna är bättre liksom. Så jag fick dra ner lite, så det blev lite spel igen. Men jag är ju rätt stolt att jag lyckades gå från att knappt kunna fånga bollen, till att bli värsta målgöraren.

Och idag började rättegången mot äckelgubben från Österrike. Ni vet han som spärrade in sin egen dotter i källaren, våldtog henne, och tvingade henne att föda sju barn. Förstår ni att de barnen har pappa och morfar i samma gubbslem. FY FAN. Jag vill typ slå honom. Asmycket. Får han något mindre än livstid ska jag personligen skicka brev och klaga. Fast han är nog faktiskt inte ens värd att hamna i fängelse. Kan man inte spärra in honom i hans egna lilla äckliga bunker i hans källare, där han bevarade sin lilla hemlighet. Det hade varit lagom straff tycker jag.

Men nej, nu ska vi inte tänka på sånt längre. Man blir alldeles för arg. Det är mycket trevligare att jag har minst fem läsare varje dag. Kanske inte direkt något att skryta med, men ni är här och tittar varje dag. Då blir jag glad i själen, och så får jag dåligt samvete de dagar jag inte har skrivit något nytt. Så nu får jag ju göra det :D

Sen är jag ju duktigt sugen på en resa. Språkresa hade kanske varit något. Men good luck till mig att jag lyckas skaffa fram de pengarna.. Fast mamma och Britt har ju redan börjat kolla in nästa års solsemester. Det var något ställe utanför Afrikas västkust. Mjaa, icke illa får jag ju säga. Inte för att jag tror att vi hamnar där med tanke på priset, hotell med "all inclusive", spa, restauranger och hela kittet inne på hotellet. Men jag tackar ju inte nej. Vi kan ju skippa den där hemska lådan på två hjul, som kallas husvagn. Sälj skiten, så drar vi till AAAAFRICAA ;D Tror ni att de går med på det förslaget? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0