Måndag skulle man väl kunna kalla det.

Kära Blogg.
Idag är jag trött. Jättetrött. Men det var ju inget ovanligt :D Jag ska plugga till mitt matteprov, men jag tittar på film och äter och smsar och bloggar istället. Matte är ju skittråkigt. Fast det visste ni antagligen redan. Jag har spelat lite på min fina gitarr idag också. Jag försökte lära mig några nya ackord, men det gick väl sådär.. Jag fick damp och började skrika och nu har jag ingen gitarr längre för jag lekte rockstar! Nej, jag skojade bara. Men jag gav upp ganska fort igen. Så jag valde att plåga min familj istället med min vackra sång och körde lite låtar som jag redan kunde :D Mycket trevligare.

Började att titta på Gran Torino innan. Den var väl inte någon att skryta med precis. Men har halva kvar, så den kanske tar sig.. Fast jag var duktigt nära på att stänga ner innan. Det sprang runt massa hobbyblattar och sa "come on man!" typ 645 gånger på 10 minuter. Varje mening avslutades med "man" och innehöll åtminstone två svordomar. Lagom irriterande. Men jag kämpade mig igenom denna hemska upplevelse, i hopp om att bättra på min lista över sedda filmer. Jag har ju allvarligt talat inte sett många filmer. Så jag har några klassiker att titta mig igenom. Fast eftersom jag har ärvt min mammas enormt stora filmintresse kan detta ta ett tag. Hon somnar alltid när hon tittar på film. Det tog henne en vecka att titta klart på Sagen om ringen. Och det var ändå en film som hon ville se. Då är det typ illa.

På tal om mamma, så satt hon och jag och tittade in hotellet på stället som de snackade om utanför Afrika. Detta börjar bli seriöst. Jag kanske till och med hamnar där vecka 8 nästa år? Jähäj (y)

Och jag måste köpa present till mamma också. Vad mycket tjat det blev om henne helt plötsligt. Men hon fyller faktiskt år på fredag. Man kanske skulle erbjuda sig att laga mat. Tål att tänkas på.

Och nu sitter jag och myser i Tobbisens tröja som han glömde här och lyssnar sönder sum 41 - with me.  För jag saknar honom.

Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0