Dagen efter igår, och innan imorron.

Jag och Filippa har funderat en massa idag med. Och insett att vi nog aldrig komma kunna bli klar med pluggandet i tid, och faktiskt ha tid över till sånt som man vill göra. Eftersom att jag kör på teorin "imorron". Allt kan göras sen. Så kan jag göra massa onödigt nu. Värdelöst.

Och eftersom att jag antagligen kommer fortsätta med detta ett bra tag till, så kan jag sitta här och skriva, så är det ju förhoppningsvis någon som bli glad.

Jag kom att tänka på när jag gick hem, hur underbart det hade varit att bara åka hemifrån. Utomlands, eller egentligen bara bort. Slippa alla krav och måsten. Men sen kom jag på att jag hade ju saknat alla hemma. Så om alla måsten hade åkt hemifrån i stället hade allt löst sig. Jag hade behövt ett långt lov från skola och föräldrar och bara leva. Men nu finns inte det i min värld, så det är väl bara att jobba på!

Stod faktiskt och skalade potatis med min kära bror innan. Det märks ju i alla fall att han har växt. Han är längre än mig och är jättestolt över detta. Och han har typ enorma fötter, typ storlek 44. Killen är 13! Eller kanske 14. Jag vet inte.. Jo han blir 14 i sommar. Och mamma fyller förresten år snart. Kanske får börja fundera ut någon present till henne. Hon blir ju aldrig nöjd med något, så man får chansa, på det hon blir minst onöjd med liksom. Kanske en dags ledigt. Slippa tvätta i en vecka. Fast då hade hon bara gått och irriterat sig på att jag hade börjat så sent. Till skillnad från mig, så är min mamma gärna uppe en lördagmorron klockan 8 och tvättar och städar. Det kan ju inte vara hälsosamt.

Och här får ni er en fin bild från min oerhört kassa webcam, bara för att det skulle bli något att titta på också typ.
So long suckers! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0