SUNSHINE!


Jaaaa! Det är sol! Nu är det snart sommar. Yes! Jag upptäckte att det faktiskt börjar bli grönt på träden när jag gick hem från bussen. Då började jag le och se sådär allmänt lycklig ut.

Årets Killer-rond börjar bli riktigt seriös. Jag åkte ju ut direkt. Hann vara i skolan i ungefär en timme igår innan min mördare hoppade fram bakom en hörna och sköt mig med en banan. Så det var ju bara att ge upp. Men det är kul att titta på alla idioter som springer runt med hjälmar, flytvästar, grytlock och mantlar. Dom är rätt söta faktiskt.
Nästa omgång ska jag fan vara med och då ska jag kötta!

Nu ska jag snart ut en runda och vara lite nyttig med muppisen. Ska egentligen plugga, men det kan jag göra sen.. Host. Läste ett mycket bra citat igår.
Gör allt det roliga först. För det tråkiga blir mindre tråkigt när det inte finns något roligt som väntar.
Det lever jag nog lite efter omedvetet. Fast jag lyckas aldrig bli klar med alla de roliga sakerna, man kan alltid hitta på lite till. Till exempel räkna knastarna i taket, eller till och med städa.  Allt för att slippa plugga. Det blir ju mycket roligare att göra saker när man inte måste.

Och viktigt att notera är att jag slipper kemin på fredag OCH på tisdag! Eftersom jag var så grym på provet, och det är repetition och omprov de dagarna. Tra la la :D

Jag är så lycklig! :) <3

Kommentarer
Postat av: jujju

märker att du också har superstart nu ;) många fina små citat :) haha, bra jobbat att åka ut direkt sara ;)

2009-03-17 @ 18:40:56
Postat av: Anonym

Jajjemän, det är fixat nu!

Ja, men jag var ju inte beredd :o haha

2009-03-17 @ 19:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0