Rädda världen!

Hej alla glada små korvar. Bara för att jag blev så nedrans stolt måste jag skryta över mitt Vg+ på kemiprovet. Och observera att typ halva klassen fick Ig. Mycket bra Sara Roos! Och annars har hela min dag varit bra faktiskt. Fördrev hela mattelektionen med att rita och kladda som vanligt. Jag ritade ett husdjur till Lasse. Men det var tydligen inte så populärt så jag gav honom till Filippa i stället. Fast han får bo kvar i mitt mattehäfte ett tag till.

Fick träffa min snygging nummer 1 och min snygging nummer 2 idag med. Tobbe och Angelica, Angelica och Tobbe. Avgör själv! Vi traskade runt i Klippan ett tag, innan muppisen och Christina skulle åka hem och jag och Tobbe gick hem till honom. Där åt vi massa digistivekex och tittade färdigt på Twilight, eftersom jag typ somnade sist. Men idag var det minsann Tobbe som låg där med epilepsianfall! Fast i mellanåt vaknade han till och pussade mig en massa i nacken :}

Det var en konstig människa på bussen idag med, när jag skulle åka hem från Klippan. Hon satt ganska mycket längre fram än mig i bussen, men hon vände sig nästan helt om och bara satt och tittade rakt bakåt. Hon måste ha trott att hon var osynlig, men se det var hon inte! Jag hade stenkoll på henne. Men jag kom aldrig riktigt på om det var mig eller killen några säten framför mig som hon stirrade på. Men chansen är nog ganska stor att det var mig, eftersom jag satt och log hela bussresan hem för att min pojkvän är så söt, och det finns nog få människor som ler så mycket bara för att de tycker det är så kul att åka buss. Hon kanske var någon slags hemlig spion som ska ödelägga all glädje på jorden, och därför måste hon veta varför alla är glada, så att hon sen kan ta bort dessa saker från deras liv. Men det kommer aldrig hända, för då kommer jag och alla mina kylskåpsdjur och skrattar åt henne tills hon tynar bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0