Glad dag med mycket pussar.

Goddag Sverige! Det är ju nästan en vecka sen jag skrev. Kasst! Men under denna vecka har jag väl antagligen pluggat way to much för mitt eget bästa, och umgåtts med nära och kära. Jag har även kommit på mig själv med att varenda gång jag är på toaletten och tvättar mina händer, måste jag spotta i vasken. Alltid. Jag har inte en aning om varför.
Idag hade jag planerat in att plugga, men så får jag ett väldans gulligt sms från pojken min, så jag kunde ju inte låta bli att hälsa på honom. På ett sätt är det ju ganska bra att det tar tid att åka dit, för då fick jag ju pluggat i alla fall (y)
Hemma hos Tobbisen blev det kladdkakekrig. Jag hade chokladsmet i hela huvudet, typ i pannan, kinderna, näsan, munnen, håret.. Plus en liten gullig chokladmustasch. Men jag gav igen när jag skulle tvätta bort allt och Tobbe stod och asgarvade, så han fick mitt pannklet över hela sin mun. Den var han inte med på!

Förresten så har Nisse kommit tillbaka nu. Han hade tydligen tagit sig en tur till Svalöv i hopp om att hitta hem till min mormor, för att tömma hennes frys. Det kan nämligen behövas. Sist hon skulle bjuda på glass var den fyra år för gammal. Glass blir aldrig för gammal. Men eftersom att hon bor i Billesholm, blev det ingen mat för Nisse. Jag sa till honom att han får kolla läget lite bättre innan han drar nästa gång.

Kommentarer
Postat av: jujju

tro mej.. glass kan bli för gammal!! jag vet ;)

2009-03-10 @ 17:15:31
Postat av: sara

Haha, det tror jag inte på! Och speciellt inte hemma hos dig! :p

2009-03-10 @ 17:45:10
URL: http://saararoos.blogg.se/
Postat av: jujju

nej jävel där blir den inte gammal ;D

2009-03-12 @ 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0