Trött Onsdag.

Eftersom jag saknar min pojkvän så mycket pratade vi i telefon lite för länge igårkväll. Vi la väl på vid halv 3... Och jag gick upp halv sju i morse, och sen var det två timmars matteprov som stod på schemat. Men det gick skitbra. När jag kände att jag inte orkade räkna mer, tänkte jag lite på Tobbe och alla söta saker han sa till mig inatt, och så satt jag och log massa, innan jag började räkna vidare med nya krafter. Jag måste vara den enda som ler under ett matteprov.

Men timmarna rullade på som vanligt, jag fick mig lite skönhetssömn i soffan på svenskan. Vi skulle läsa, jag klarade väl 3 minuter, sen slocknade jag. Och blev väckt av Anton 20 minuter senare. Så det känns som att det är sängen som kallar sen. Med en film i bakgrunden så kan jag ju säga att jag har sett halva den med.

Vill ni veta en hemlighet? Ja, det vill ni. Jag är egentligen en spion. Jag kommer från en annan planet, och min uppgift är att hålla kvar solljuset på jorden. Om jag försvinner, försvinner solen och alla männsikor dör. Så det är ju tur att jag är odödlig. Jag har bott här så länge som jorden funnits. Så jag har varit homie med Jesus. Det kan i alla fall inte ni skryta om (H) Så det är jag som har skrivit alla historeböcker, tänk på det nästa gång ni lär er någon sjukt onödigt. Men jag hade skittråkigt någon gång under 1800-talet, så jag har hittat på lite grann. Vad det är får ni själva lista ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0