Onsdag.

Får väl skriva några rader här också. Det var några dagar sen minsann. Jag kan ju stolt berätta att jag lyckades få VG på mitt fysikprov, och det är då inte illa! Och då blev det ett MVG i engelska A :)

Imorgon är det skolavslutning. Det gillar jag. Men som vanligt har allting gått jättefort. Det känns som att det var igår man gick på jullov. Känns på ett sätt skönt att slippa ta studenten i alla fall. Men på måndag väntar jobb. Jag, muppen och ogräset ska ha det så trevligt så. Och sen kommer jag typ att bli allergisk mot mackor. Jag tror faktiskt att jag ska räkna hur många det blir sammanlagt. Jag tror att jag kommer sätta världsrekord. Då blir jag askänd och slipper jobba. Skitbra ju! :D

Sen bara för att jag älskar min pojkvän så mycket tänker jag slänga in en bild på honom.




HEJDÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0