Nu vare mat :D

Heeey alla bloggreaders ;D
Idag har jag varit i skolan en massa.
Det har inte Angelica. Hon har varit hemma en massa.
Om ni ville veta. Fast det ville ni nog kanske inte, 
men det fick ni ändå. Ha-ha!

Snart kommer mr Tobbis hit, och då ska vi traska bort till
min andra familj, The Ahlberg's!
De är grymma!

Och min scroll på touchplattan har dött. Fruktansvärt
irriterande. Så nu måste jag faktiskt sitta ordentligt med
båda händerna på datorn, för att kunna dra i fliken 
till sidan i stället. KUL!
Annars brukar jag ha den mest konstiga stil.
Jag har väldiga problem med att sitta med båda mina
ben och fötter rakt ner. På bussen till exempel,
kasar jag nästan alltid ner och drar upp knäna mot
sätet framför. Ända tills jag inser att mina ben somnar,
och när jag ska försöka gå av bussen känns det som
att jag glömde kvar benen. Sen har jag ungefär
en till en och enhalv minut framför mig, med otroliga
smärtor i benen. De första sekunderna är värst, när det
känns som att man aldrig kommer kunna gå igen.
Man kanske skulle skriva en bok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0