hej.

ida kusin
Här ser ni allihopa min fiskusin Ida.
Hon är en väldigt söt flicka, fast nu är hon lite äldre än på bilden.
Ungefär 17 år och 81 dagar gammal är hon nu.
Och hon har blivit ett fan av min blogg nu.
Liksom min kära vän Jojjo. Här får ni en söt bild på henne.

Ojdå, jag råkade också slinka med på ett hörn ;D
Men tycker om denna bilden, från nyårsafton.
Så söta vi var då. Hon gav mig en kommentar om bloggen idag.
Om mitt tidigare inlägg om att hoppa in i duschen,
efter mycket funderande på detta, hade hon kommit på att man faktiskt
inte hoppar in i bilen heller som är ett vanligt uttryck.

Hon och jag tog oss en annan funderade idag med,
om det heter att det är minus 2 grader ute,
och det är minus 1 grad. Varför heter det då minus 0.5 grader?
Det är ju mindre än 1? Kan någon ge mig ett logiskt svar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0