"morgon"

God morgon Sverige! :)
Idag har vi planerat lite minsann. Det är inte illa.
Först ska jag faktiskt städa och fixa på mitt rum. Det behövs jag kan meddela.
Ser förjävligt ut. Har funderingar på att slänga ut lite möbler och göra om,
men det blir nog inte av, om jag känner mig själv rätt.
Sen om jag har tid över, vilket jag egentligen har en massa,
så tror jag att jag drar igång att rita något fint.
Och ikväll förstår ni alla människor, ska jag och min kära muppkompis
på sexparty hos emelie :D Kan nog bli riktigt trevligt.

Och idag var lilla Nisse framme igen. Fast nu hade han flyttat in i mjölken.
Men han var ganska snäll, han skulle visa mig en teckning som han hade
gjort i natt. Han hade ritat av USAs president, Obama. Fast jag har inte
riktigt kommit på hur Nisse kan veta hur Obama ser ut, eftersom att han lever
i mitt kylskåp, och han vågar sig aldrig ut ur köket. Det skulle i och för sig
vara möjligt att han läst tidningen en morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0