Slurk.



God eftermiddag kära läsare :)
Liten färgchock, så ni vaknade till. Jag kände att det behövdes.

Jag har fått ett fan till, fast i smyg och han vågar inte erkänna det,
så därför ska jag inte säga att han heter Ola.

Idag har jag umgåtts med mina kylskåpsvänner,
och ätit knapriga smultron, fast bara på låtsas.
För det finns inga smultron nu..
Inte ens i affären, jag har frågat.
Men på något sätt smakar de godare när man låstas,
då kan man hitta på själv om de ska smaka jättegott,
eller bara gott. Men all min mat smakar alltid jättegott.
Och som vanligt pratar jag om mat,
fråga Tobbe, han är nog inte trött på det :D

Jag tycker att "slurk" är ett gulligt ord, det kan man
använda till mycket det. Undrar om det står med i ordlistan...
Det blir nästa projekt att kolla upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0