Min tvättmaskin, min tvättmaskin



Bara för att jag tycker om mina vänner :)
Och om ni tittar riktigt noga, ser ni den gröna gubben som försökte
anfalla min vän. Precis i hennes knäveck, ser ni en liten grön sak
med två ögon. Han ser ganska mossig ut.
Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag, städat och allt.
Och snart ska jag dra igång med plugget...

Vänta.

Jag fick springa iväg lite där, för det lät som att min tvättmaskin
höll på att dö. Han typ skakade och hoppade och lät jättearg.
Men sen pratade jag lite med honom, och klappade på han.
Då blev han glad igen, och nu låter han precis som vanligt.
Lite av en dold talang jag har där :)

By the way, som det heter så fint på våran engelska,
så har jag blivit lypsyl-narkoman nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0