Lilla Lisa och jag, vi är goda vänner.

Heey nerds :D

Idag har jag och Lilla Lisa, ni vet hon som bor i mitt skåp,
umgåtts och haft det så trevligt så.
Vi har till exempel gått på stan och handlat pyttesmåkläder till henne.
Och sen gick vi och gömde oss i ett träd vid ån, för att titta på
de söta ankorna. Fast de var inte där idag.
Vi hittade en liten lapp där det stod att de var på studiebesök i Ystad.
Men att vi gärna fick ta så mycket mat vi ville från tant Olga som
tydligen brukade komma på besök varje eftermiddag runt 15.38.
De hade gjort en deal med henne, så det var okej att  vi åt upp
hennes torra bröd istället för ankorna idag. Men jag och Lilla Lisa var
mer sugna på rostade bananer, men det säljer man tydligen inte i Sverige.
Så vi fick helt enkelt nöja oss med varsin risifrutti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0