Hubert säger hej

hubert

Här alla männsikor, får ni er en fin bild på en av mina kylskåpsvänner, Hubert.
Fast han har flyttat hem till Tobbe nu, lycka till med livet! :'D
Idag var jag i hbg med muppis, tobbe & robin.
Och eftersom tobbe är så snäll, visade han mig sina favoritluffare,
men han hade inte döpt dem än, så jag hjälpte honom.
Greta och Sven-göran, ursäkta alla gretor och sven-göran's
men jag tyckte det var det luffigaste jag kunde komma på..
Och sen har jag planerat lite till i mitt liv,
när jag är ungefär 83 och ett halvt, så ska jag skaffa permobil,
(trimmad ska den va), mohawk ( rosa), och massa rynkor!
Sen ska jag köra ner alla snorungar med min tuffa stil :D

Kommentarer
Postat av: Mupp :D

ååååh, precis som jag föreställde mig honom! :D Hoppas att han inte fick hjärnskakning när jag kastade runder med väskan! :)

2009-01-12 @ 22:44:16
URL: http://angelicaahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

så bra då ;D nej, jag tror att han klarade sig ganska bra. Han fick ju mat iaf :D

2009-01-13 @ 07:02:41
URL: http://saararoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0