Petpet (:



Klockan är nu 14.34. Jag sitter i min säng med täcket runt mig och datan i knät.
Igår blev det massa mys med Tobbis, Mupp och Christian.
Chips, godis och läsk, och såklart en fet tv med massa film :D
Muppis och Christian började krypa hemåt vid halv två,
sen somnde jag och Tobbe i sängen,
och vaknade några timmar senare och var väldans kissnödiga båda två.
Då hittade vi lilla Bengt-Åke på väggen. Han var ett
svart litet kryp som inte riktigt visste vad han ville göra med sitt liv.
Så han satt och pausade på min vägg. Men Tobbe tyckte att han var
lite småläskig, så han gömde honom någonstans under min kudde.
Frukosten var den bästa på länge, macka med jordgubbssylt och chips! :D
Bör provas!

Idag ska jag inte göra något alls. Och det känns jättemycketbra.
Måste ju samla krafter till mina två lektioner imorron ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0