Foo Fighters och clementin


vinter


Kom "precis" hem från min muppvän. Suttit där och degat lite imorse,
var ju hos hennes kära syster igår. Väldigt trevlig kväll måste jag säga.
Först det knasiga sexpartyt som resulterade i en massa skratt,
och tjejerna var rutinerade, dom visste precis vad som var bäst ;)
Efter det blev det spel, Veckans värsta. Väldans kul, skrattar man inte
då, så är det ju något fel på en.
Välj till exempel om du helst skulle krydda din mat med
ditt egna tungskrap
eller andras sårskorper.
Eller förbli rynkfri hela ditt liv, men du måste döda en hundvalp
eller så kan du rädda en bebis liv, och bli rynkig precis som alla andra.

Kan bli väldigt känsligt, men det blir garanterat en massa skratt.

Idag kommer i alla fall Jojjo hit, och inatt ska vi ha pyamasparty!
Vi får väl se vad som händer ikväll, kanske träffa våra små andra kompisar,
och då pratar jag inte om Nisse och kylskåpsvännerna, utan mina lite större vänner,
som alla faktiskt kan se. Kylskåpsvännerna är ju osyliga för er utomstående ;)
Men nu ska jag tugga vidare. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0