Det växer snö i duschen




tjaao alla människor :)
Mitt första riktiga inlägg i den här bloggen, och det tog bara två dagar att skriva in något..
Men jag ska bli bättre jag lovar.
En sak jag har tänkt på, (sånna här kommer ni få läsa många, jag tänker en hel del)
är, varför man säger att man ska hoppa in i duschen?
Man hoppar väl ändå inte? Man går, kliver, förflyttar sig in i duschen.
Eller det är kanske bara jag som fortfarande använder detta oförklarliga uttryck?
Men nu ska jag i alla fall hoppa, kliva, gå (whatever)  in duschen,
och sen förbereda fikan för idag blir det skridsko :)
Det är för en gångs skull faktiskt snö och is i lilla skåne och inte bara slask.

Kommentarer
Postat av: jojjo

här är ju inte alls någon snö! bara kallt som sören ;)

2009-01-06 @ 16:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0