Chokladpudding och gröna gubbar



Fotograf&redigering: saararoos
Modell: Jujju & vattentorn


Idag vaknade jag, japp sant! Och sen somnade jag.
Och åt frukost med min vän på bilden.
Sen bestämde vi oss för att gå en runda till skogen,
mycket trevligt. Vi gick och fantiserade en massa och
pratade massa strunt. Det tycker vi om att göra.
Och när vi var i skogen så hoppade det fram en liten
gubbe bakom en stubbe! Han var alldeles grön och
knottrig, han hade nog legat där ett bra tag. Eftersom det
bara var jag som såg honom, så trodde han att han skulle
kunna anfalla min vän. Men nejhej! 
Jag skickade iväg en av mina hemliga attacker mot honom,
så han blev alldeles ledesen och sprang därifrån.
Då skrattade jag :)

Och nu vänner, ska jag till affären och köpa chokladpudding!

Kommentarer
Postat av: jojjo

jag blev lite rädd där ett tag, som tur så räddade sara mej, hon och hennes supersnabba reflexer, dom ska man verkligen inte leka med gott folk!.. bäst att hålla sej på hennes glada sida om man inte vill råda i trubbel, vilken tur att hon gillar mej mer än en gubben som bor under stubben..

ja men det är en vanlig dag i munkas lilla skog, man vetefan vad man hittar!

det var allt för mej, tack och hej leverpastej! (:

2009-01-11 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0