Äventyr i Klippan!



Idag träffade vi världens största hund och gick in i ett kök med tvättmaskin!
Allt detta spännande hände hemma hos Robin.
Jag grusade ner hela hans golv med mina uppvikta byxor,
så han får nog städa sen. Förlåt :)
Sen åt jag översötade flingor med mjölk och kramades med Tobbis i soffan :D
Efter det gick vi en "liten" runda, Klippan är stort :o
Vi ända gick till det välkända Storköpet!


Där fick min kära muppvän ännu ett ärofullt uppdrag!
Hon fick köra runt min extremt tunga väska i en väldigt
liten kundvagn. Mycket söt var hon!
Sen köpte hon ballerina, eller ja, hennes pengar, fast
jag betalade, som vanligt.. :D
Och sen hann vi faktiskt hem till Tobbe och Hubert en runda.
Fast det var faktiskt inte alls kul att åka hem,
jag dog litegranna inombords. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0