Alldeles lagom

Nämen titta oj, en liten busig bild från nyår. Undrar hur den hamnade där? *sitter-med-en-väldigt-fundersam-min-som-ser-jättefejkad-ut-och-drar-i-mitt-hittepåskägg.
Idag förstår ni alla barnen har jag lekt med Tobbetott :D (vi tackar Christian för detta söta smeknamn!) Och alla andra som har förslag på smeknamn till den lilla filuren kan lämna in förslag hos mig på ett rutat A4 i ett kuvert märkt med "Bananmos" till Lattjolajban TV4 AB, Tegeluddsvägen 3 115 79 Stockholm. Och ja, det är den riktiga adressen till Lattjolajban, och nej, jag kunde inte den utantill. Har ni hört talas om google?
Idag är jag glad igen förresten, det blev jag redan igår när jag fick höra "afroman - because I got high". Snor Filippas uttryck, den är så soft :D Man insåg att vafan har jag att vara sur och förbannad över egentligen? Och så bestämde jag mig för att bli lycklig igen.
Nu är det bara typ 3 och en halv dag kvar tills jag lämnar kalla Sverige och drar till värme och sol. Un-der-bart! :D


You are always on my mind <3

Kommentarer
Postat av: jujju

haha den låten är verkligen soft!! x)

2009-02-11 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0