Hemma bäst.

En vecka och två dagar har gått. Jag blev brun. Ohyes! Veckan har varit bra. Haft lite tråkväder med moln typ två dagar. Men vad gör man? Jo man åker till Puerto Rico och går och tittar på massa konstiga människor. Och sen när man går där och tittar på massa fejkklockor får man konstiga blickar från försäljargubben, "Buy one! Buy one!". Då gick jag ganska snabbt därifrån.. Och sen nästa dag när det är äckelmoln igen, åker man till Puerto del Mogan, där det självklart var sol, och ingen hade badkläder med sig. Sen åt vi en jätte-inte-god spaghetti carbonara. Men jag menar, mat är ju mat. Och innan dessa trevliga resor hann jag träffa negerjenna en sväng med. Hon stod där och såg brun ut, då blev jag lite arg inombords, sen pressade jag satan och åt glass! Och sen har jag ett önskemål till skånetrafiken här hemma. Åk på kurs till gran canaria, och lär er köra riktig buss. Jädrans vad det gick undan! Hade de kört så fort hemma, så hade jag varit i skolan på cirka 2 och en halv minut. Fattar ni hur mycket sovtid jag hade kunnat spara in på det? Det bästa av allt var när han körde riktigt nära alla stup som gick rätt ner, och i varje kurva som han inte såg runt, tutade han som en galning, ifall där skulle vara möte. För vägarna var ju inte precis breda. Och fick han inget tutsvar tillbaka gasade han på som vanligt. Så ett tips är ju att ha en fungerande tuta om man tänkte sig köra en tur på grannan!

Kommentarer
Postat av: jujju

välkommen hem till vackra varma sverige igen då ;)

2009-02-23 @ 19:00:49
Postat av: sara

Ja, man får väl tacka. Fast varmt vet jag ju inte om jag vill kalla det förståss.. :p

2009-02-23 @ 21:05:23
URL: http://saararoos.blogg.se/
Postat av: jujju

beror helt på alltså! skulle du varit i antarktis skulle du säkert uppskatta den svenska värmen som vi har nu :)

2009-02-24 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0