På ett ungefär sisådär.

fulmonster
En vacker bild jag precis skapade för er skull. Detta är fulmonster. Inspererade av fuldesing.se. Gå in och kolla om ni inte har något bättre för er. Eller så kan ni besöka min favoritblogg. 365saker.se. De är grymma! De lägger upp förslag på vad man kan göra om man har en stund över. Och har man inte tid eller lust att göra sakerna de föreslår, får man i alla fall ett leende på läpparna. Om inte ett skratt som ligger kvar i åtminstone en kvart. Det har så mycket energi och tramsiga idéer, och jag ska börja bli lika glad som dem! Ett vackert förslag från 365 tex; idén var att man skulle börja hångla offentligt för att det kunde provocera gamla pensionärer. Men äldre människor behöver bli provocerade för annars så somnar de medan de går över ett övergångssställe.

Fysikprovet idag gick nog bra hoppas jag. Jag och Tobbe slog ju vad om vem som skulle få bäst betyg på sitt prov. Enda skillnaden var ju att vi hade lite olika prov. Men tänker man efter så är ju fysik och historia lite samma sak. Typ.
Och som vanligt har jag inte pluggat när jag ska. Får väl dra igång snart. Det har jag bara sagt i ca 3 timmar nu. Men jag har väl haft viktigare saker för mig antar jag. Typ kolla igenom alla kanaler ca fyra gånger för att verkligen se att det kanske inte är något bra program på tv som jag missar. Det vore ju hemskt. Jag som tittar så mycket på tv annars.. Säkert två timmar i veckan..

Men nej, nu ska jag hoppa i sängen och äta kalaspuffar. Nej, det ska jag inte. För vi har inga kalaspuffar. Min mamma tror inte på socker :( Så jag får väl göra dubbelt med kullorbyttor istället!

Mirupafshim, gissa vilket språk det är då! Kan meddela att det betyder HEJDÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0