Säckiga söndag

Kan man säga Godmorgon när klockan är snart 19..? Det gör jag i alla fall, för det känns som att min dag precis har börjat :) Gårdagen tillbringades i Magnarp med Muppen, Christian och min Tobbis. Massa kränge och mys. När jag och Tobbe sen skulle hem insåg vi att vi skulle få vänta på bussen i Ängelholm way to long. Så vi tog oss en promenad till Donken, där fick vi mat och blev glada små barn. Och idag har vi bara gjort ingenting. Jättemysigt :D
Jag blir  så nedrans trött på min blogg nu. Jag har suttit och trixat en massa och ändrat och fixat. Mycket vackert blev det. Men så fick jag veta att ingen annan ser det jag ändrat. Alltså fungerar det bara på min dator. Då blev jag ledsen. Och då fick jag ett gulligt sms från min favoritunge, så blev jag lycklig igen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0