Muppar och kemi

Hej alla små troll :) Bilden föreställer mig och min söta vän Filippa när vi leker proffsiga på kemin. Erkänn att det ser snyggt ut? Nu är det inte många timmar kvar till planet lyfter, ca 33 timmar faktiskt. Därför var jag hemma hos familjen mupp och tog avsked idag. Haha, min söta muppis blev helt förkrossad när jag skulle gå och hon sa "vi ses" och så insåg hon att det gör vi inte alls innan jag åker. Hon fick den där tjurminen och tittade ner i golvet och sprang och kramade mig och vägrade släppa. Så där stog vi i en kvart ungefär, tills hon kom på att hon var extremt kissnödig. Ja, jisses lilla mupp. Dig kommer jag sakna! Och alla andra små vänner också. Och självklart min Tobbis. Man blir lite ledesen när man tänker på det. Men ska träffa honom imorron, och då ska vi mysa järnet! ;)


Och den här lilla kärleksfulla gummisnodden hittade jag idag på min vandring mot Maxi stormarknad. Den låg bara där på marken och såg snäll ut. Först gick jag förbi den, men jag fick liksom en känsla av att jag var tvungen att fota den. Så jag backade några meter och plockade fram min vackra mobil och lät gubbarna i bilarna titta konstigt på mig. Sen fortsatte jag min vandrig norrut, eller så är det söder. Jag har faktiskt inte den blekaste aning, bara jag hittar så är jag nöjd! Men jag vill bara hälsa alla, om vi inte hörs innan. Ha det så nedrans bra här i kalla äckliga Sverige, medans jag ligger och pressar i solen. Jag lovar att jag ska tänka på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0