Freeeeedag (:



Jag blev precis mästare andra gången i rad i sten-sax-påse-mästerskapen år 2009!
Och då kan vi ju tilllägga att jujju är kass!
Idag har jag och min kära vän bakat en väldans kladdig kladdkaka.
Vi fick tag i stenhårda superägg från min kyl. Det är väl Nisse och Doris som har
muterat dem. De har övat på trollformler hela veckan av någon anledning.
De har sprungit runt med små trollkarlshattar och mantlar och lekt Harry Potter.
De har till och med börjat ha ceremonier där de dyrkar Professor Dumbledore.
Lite jobbigt när man kommer upp på morgonen, och ska käka frukost. Och det
första man får höra är deras små sånger och skrik bakom Tacosåsen..

-

Kommentarer
Postat av: jujju

haha, jag är inte kass dock!

det är bara sara som hittar på, hon gör det ibland seni..

jag vann faktiskt.. hosthost :D

2009-02-07 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0