Ett snöoväder passerar.

Bara för att min tobbis är söt (:
Today, friends and family, har jag varit trött. Jättetrött. Som alltid. Fast lilla Lasse upptäckte mig på både matten och fysiken, DAMN. Måste bli lite mer rutinerad.. Steg ett får nog bli att inte sitta så långt fram i klassrummet..
Idag har det varit krig. Det sköts med kärnvapen vid köksbordet. Det slutade med att en flicka blev arg och gick. Och en pappa fick ännu en lång rad med fula ord viskade bakom sig. Välkommen till en vanlig onsdag hos familjen "vi-bråkar-alltid". Men det är vid dessa tillfällen jag är lycklig att jag har min muppis (:  Vi gick hem till henne och städade städskåp. Jag hittade massa roligt trams och började skratta och hitta på dåliga skämt. Det var himlans trevligt. Och snart får jag träffa tobbetott och mysa med honom<3 Sen blire sooolen! Oj vad bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0