"Dom e Grrreat!"


En liten snuttbild på tobbisen, när han somnade i min säng igår.
Han blev väl trött på mitt och muppisens prat om något ointressant som jag inte minns.
Ps på det är att jag måste fixa mig en ordentlig kamera, såhär kan vi ju inte ha det!

Idag har jag umgåtts med Tobbe och Robin minsann. Vi kladdade ihop lite semlor
och tryckte i oss dem när vi tittade på film, som Tobbe som vanligt skulle kommentera
och spola tillbaka cirka 13 gånger (y)

Och vet ni vad? Nu när jag har varit borta en vecka, har ju mina kylskåpsdjur fått
passa huset. Men det gick ju himla bra ju! De har festat hela veckan lång, och nu lever det inte
mindre än 214 djur i mitt hus lite överallt, inklusive min katt och min bror (han räknas som apa).
Så ibland när man har tråkigt ploppar det upp ett litet djur någonstans i en dammig hörna.
Ni vet, de har vågat sig ut kylskåpet nu, så nu får jag aldrig en lugn stund igen.
Mitt nästa projekt blir att träna dem, så kan man ju tillochmed ha lite nytta av dem.
Till exempel, kan de springa ut och hämta tidningen när det är svinkallt ute,
eller sortera tvätten så att mamma blir lycklig.
Tvätta får hon göra själv, för de når inte upp till knapparna.

Kommentarer
Postat av: TobbE

Men filmen var ju rolig ? (a <3

2009-02-23 @ 22:43:47
Postat av: sara

Haha, men det tycker du om alla filmer? :p

2009-02-24 @ 06:48:00
URL: http://saararoos.blogg.se/
Postat av: Filippa

när du har tränat dina kylskåpsvänner,.... skulle jag kunna få två stycken då? :D eller låna kanske....? (A) Hahaha

2009-02-24 @ 18:32:03
Postat av: sara

Men visst Filippisen ;D Du kan få Julius och Öjvind :D

2009-02-24 @ 21:21:24
URL: http://saararoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0