Back in business


30 januari 2009 <3


Som ni kanske märkt, har det varit lite uppehåll i kära bloggen.
Jag har nämligen haft fullt upp med att umgås med min
söta pojke, han ni hittar på bilden ;)
Vi har hittat på en massa trams och haft det så mysigt så :) <3

Idag tittade vi bio, I taket lyser stjärnorna. Mycket bra film,
men tips till alla känsliga filmtittare, Ta inte med Tobbe!
Han börjar skratta när alla andra gråter.
Men det var trevligt ändå :D

Men jaa, kemiläxan var det ja..
Ha, gick jag på den lätta? Kommer som vanligt
somna med mobilen i ena handen och boken
bredvid mig, vakna runt 03.49 av att lampan lyser,
släcka den, flytta äckelboken, lägga ifrån mig mobilen,
eventuellt fortsätta skriva klart det halva sms jag somnde ifrån,
vända mig om och somna om igen.
Trevlig kväll, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0