Lite nattliga tankar.

Jag fick lust att blogga, fast jag egentligen inte vet vad jag ska skriva. Idag har jag inte varit utanför dörren en enda gång. Jag får alltid dåligt samvete då. Frisk luft ska ju vara bra har jag hört. Men jag och mina käraste vänner har i alla fall lagat mat. Det blev avancerat med fläskfilé och friterade pommes och potatis, eftersom pommesen inte räckte och jag inte orkade stressa till affären när vi kom på det. Men det blev gott ändå.
Och bara för att jag inte gjorde nåt nyttigt idag, ska jag gå ut en lång runda imorgon istället. Eller idag blir det ju då. Och sen ska jag plugga också, precis som vanligt dåja. Jag längtar efter jullov.
Nu vill jag bara krypa ner i sängen och läsa min bok. Hela natten. Jag måste läsa ut den, för jag har massa andra böcker som jag också vill läsa.
Sen när jag får en stund över ska jag fundera på meningen med livet och vad som finns utanför rymden och alla andra filosofiska frågor jag kan komma på. Och när jag har alla svaren ska jag skriva en egen bok och bli nobelpristagare och milijonär. Helst innan jag blir pensionär. 

Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0