Dagens datum.

Tre dagar efter jul och en dag innan min födelsedag. Det är dagens datum, 27 december. Jag fick min fina klocka som jag önskat mig i julklapp, men den är alldeles för stor, så det ska fixas i dagarna. Snart är det nyår och då ska vi hem till min kära vän Jujju, det ser jag fram emot mycket :)
Idag har jag minsann övningskört, och det börjar bli riktigt skoj nu, när man ser sina framsteg och man börjar känna sig proffsig och bara får typ tre motorstopp på trekvart ;)
Sen har jag städat idag och lyssnat sönder Melissa Horn. Den kvinnan borde få nobelpris, en dag ska jag också skriva så bra texter. Världskänd tar vi som mål där, ja det låter bra det.
Nu känner jag att planerna riktas åt att måla naglarna röda med nagellacket jag fick av mormor och morfar i julklapp. Förövrigt så är min mormor den hippaste på planten Tellus, för hon är numera aktiv medlem på Facebook. Klå det om du kan liksom.

Mina kylskåpsdjur mår bara bra, tackar som frågar. Nisse trivs bra med familjen på toaletten, dom har städat och hållt rent till mig där. De är så snälla så. Men det är ju klart, det är ju jag som har uppfostrat dem :D Och på julafton hade de till och med fixat ihop en liten julgran. De hade smugit upp till vår stora gran om nätterna och hämtat barr som har ramlat ner på golvet, och när de hade tillräckligt mycket letade de upp en tub superlim, och klistade ihop en egen liten gran som de pyntade med mina örhängen och klämmor som låg i badrumsskåpet. Den var så fin så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0