En mycket bra torsdag :)

Tuudels puudels ;D Betyder ungefär hejsan pudlar. Jag tog pudlar för att det rimmade. Fast det hade varit roligare med typ flodhästar. Så typ Tuudels Hippos! Välj själv.

Idag började min dag så bra som den bara hade kunnat göra. Jag vaknade snarkandes bredvid min alldeles egna pojkvän. Det slog mig för cirka en kvart sen, när jag satt och tittade på massa söta bilder på oss, att det här är min pojkvän! Min alldeles egna pojkvän liksom. MIN! Fattar ni?! MIIIIIIN. SHIT! Och sen typ.. fan vad snygg han är.. :D Haha.

I alla fall, dagen som började bäst, blev ändå lite bättre. För TobbE offarade sig att ta fram frukosten till oss. Han sprang runt i hela huset och fixade fram brödrostar och mackor och sånt. Och sen kom han ner på rummet och sa att det var frukost. Så blev jag jätteglad. För jag tycker att det är pisstrist att duka fram. Så efter vår mysiga men tysta frukost ( jag var för trött för att prata), så gick vi och fixade oss sådär snygga som bara vi kan. På en kvart. Sen stressade vi som apor till bussen, och TobbE fick bli påsläppt i korsningen, typ 50 meter innan hållplatsen, bara för att chaffisen är så snäll.

Sen åkte jag till skolan och fick veta att vi faktiskt hade haft lektion i morse. Som jag var hundra på var inställd. Men det var ändå inget viktigt som jag missade eftersom att jag nästan är klar i alla fall. Så då fick jag mig en välförtjänt sovmorgon i stället. Det ska vi ju knappast klaga på. Fast något vi däremot kan klaga på var skolmaten idag. Det såg ut, luktade och smakade som kattmat med morötter i. Fast är det inte det forskarna har sagt? Att kattmat innehåller mer näring än skolmaten. Tänk om de har börjat mata oss med Whiskas? Jag tror att jag ska matstrejka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0