Tårta typ.

Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist minsann. Jag har fått lägga energi på att leta upp öronproppar och replokal till Nisse. För han och hans vänner Benny, Lenny och Ragnar har startat ett hårdrocksband. Tror dem. Fast än så länge låter det mest som oljud. Nästa vecka ska jag satsa på att lära dem några ackord så att de faktiskt kan börja spela något ordentligt på sina hemmasnickrade minigitarrer. Men de är rätt söta, så att de kan väl få spela här lite till innan jag kickar ut dem för att jag får huvudvärk. Kanske skulle ta och sy sånadär ABBA-dräkter till dem? Men paljetter och platåskor? Det hade nog blivit uppskattat.

Idag, eller det blir egentligen igår, fredag i alla fall. Jag och mina kära vänner bakade tårta för hela slanten. (Och ja, hela slanten kan man verkligen säga. Jag hade 140 kr i sedlar plus några småmynt, och kalaset i kassan slutade på närmare bestämt 141.50 kr. Det kallar jag skills! ) Vi ska nämligen överraska vår gamla fotbollstränare på hennes födelsedag imorron, idag då. Så självklart är tårtan utformad som en fotboll. Typ. Så gott vi kunde. Ni får se en bild på den sen när jag orkar slänga in dem på datan. Vi kämpade en hel del med den här vacka skapelse så en liten applåd är vi allt värda tycker jag. *APPLÅD* Tackar, tackar! :)

Sen kan jag ju meddela att min kommande vecka blir väldigt intressant ju.
Tisdag= A-kursprov i svenska på två timmar.
Onsdag= Nationella i engelska, muntligt.
Torsdag= Kemiprov.

Man liksom bara YES! -.- Jag dör. Och veckan efter är det fanimej minst ett prov till. Plus lite inlämningar och annat smått och gott som de där hemska individerna, som kallar sig lärare, har hittat på att plåga oss med. Fråga mig inte hur jag orkar och hinner med, för det förstår jag inte själv ens en gång.


5 dagar kvar tills 3 månader. Helt sjukt vad tiden går. Och jag har aldrig varit gladare :)
Jag älskar dig Tobias <3

Kommentarer
Postat av: jujju

myycket snygg tårta av oss :D, fler inlägg i bloggen sara!! :D:D haha

2009-04-27 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0