Mitt lokalsinne är på bättringsvägen



Nu börjar det bli riktigt grönt också :)

Var i skolan idag, det kunde ni väl inte gissa? Dagen rullade på som vanligt. Fick reda på resultatet från samhällsprovet på massmedia och ekonomi. MVG. OHYES! Jag är faktiskt stolt som tuppen (kan man säga så fast man lever på 2000-talet?)  över mina betyg på senaste tiden. Bara skitbra överallt. Känns som att jag börjar få ordning på livet igen. It's Great! (y)

Bilden ni ser togs innan när jag begav mig ut på en liten cykelrunda, som kanske inte blev så liten om man tänker efter. Jag började i riktning mot skogen, och sen följde jag min näsa upp imot ekebo. Och när jag inte riktigt hade koll på var jag bafann mig, så chansade jag. Och vet ni? Jag gissade rätt! Jag hamnade precis där jag trodde att jag skulle hamna. Och det är inte illa för att vara mig. Jag måste ligga på listan över Sveriges sämsta lokalsinne. Det tog typ 4 gånger att lära mig vägen hem till TobbE någorlunda. Och man svänger typ två gånger på hela vägen. Annars är det bara rakt fram. Hur tryggt känns det liksom?
Så det blir ju en extrastjärna i pannan på mig då ja. Och nu ska jag snart hjälpa mamma med maten och skryta om mina betyg. Och vi äter faktiskt normal mat fastän jag bor i Munka. Jag blev ju mobbad för det idag igen av mina kära klasskamrater. De trodde typ att vi gick ut och slaktade hästar på åkrarna. Det gör vi inte, för alla som nu blev fundersamma. Vi äter samma mat som alla andra. Stekt get med rötter och sånt mumsigt.

Imorron är det Zlipperz-festen. Dvs Muppes farbrors, Rickard, dansband. De ska ha en riktig röjarfest och få alla pesionärer och andra 50-åringar skaka på rumpan. Och jag och Muppen ska vara där och bevittna allt. Kan bli trevligt, kan bli riktigt trevligt!

Jag saknar min pojkvän jättemycket idag med. Fast det gör jag egentligen alltid. Men idag är det lite extra. Bara så att alla vet det också :) Det kan ju vara bra att ha koll på någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0