1 april, jag skämtar inte!

Ni skulle bara veta hur glad jag blev idag. Jag fick ett litet överraskningsbesök när jag satt i skolan och räknade sekunderna. Helt plötsligt stog min TobbE och muppis där. Helt knas liksom. Så det tog ett tag innan jag kopplade, och sen skrek jag typ rätt ut "Vad gör ni här?!". Jättelycklig blev jag! Det var precis vad jag behövde. Så jag tyckte min färgglada tomatbild passade bra in idag.

Annars har min dag varit ganska mycket som den brukar. Räknat matte med franska utbytesstudenter, lyssnat på lilla Lasses sorgligt dåliga engelska, fått en gravid pojkvän och ätit pytt i panna. Det var very goodi.

Idag vågade sig Nisse fram och peta på TobbE. Det verkar som att terapin mot hans fobi för långa människor har hjälpt en aning. Fast det tog en himla tid att ta sig ut från garderoben och våga sig upp i sängen. Sen petade han väldigt fort i TobbEs öra och sprang fort som bara den därifrån igen. Fegis..

En till, älskling :)<3

Kommentarer
Postat av: TobbE

Alltid en till älskling :D <3

2009-04-02 @ 18:28:56
URL: http://bestoftobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0