Söndagsmåndag.

Men tja! Det är måndag idag. Fast ingen riktig måndag. Det är en söndagsmåndag. De är inte så vanliga, så det gäller att ta vara på dem ordentligt. Det har jag gjort. Jag sov länge, och när jag gick upp ur sängen la jag mig i soffan och tittade på tv länge. Sen blev mamma lite småkinkig. Så jag fick resa på mig och måla klart. Efter en timme var det klart. Och sen hamnade jag här. Det hände lite annat emellan, men det var mindre viktigt. Fast det var nog det andra med om man tänker efter. Och nu fick ni läsa massa extra onödigt bara för att jag var tvungen att berätta hur onödigt det var. Ha-ha! Jag är ond.

Mitt lov har varit mycket trevligt också måste jag berätta. Jag har fått umgås med min favoritpojke en himla massa. Så vi har pussats så mycket så att TobbEs läppar håller på att torka ut. Så jag försökte slemma till det lite extra på slutet. Men då blev han lessen. Fast jag pussade på honom ändå :D
 
Och tyvärr måste jag göra er besvikna med att jag faktiskt åt en liten aning sill på påskafton i alla fall. Nedrans. Men jag tyckte inte att det var gott! Så det så! Men mamma hade geggat ihop en röra som såg jättegod ut. Det är liksom jag helt kär i. Jag ska ha en såndär tröja ni vet, I <3 NY typ, fast I <3 Röror. Och sen ska jag ha en I <3 Miniräknare. Men det hör inte hit. Tillbaka till mammas röra. Det var i alla fall lite sill i den sa hon. Och när jag stod där och velade om jag skulle ta en macka ändå eller strunta i det, så hade hon redan slängt upp en på min tallrik. Så det var ju bara att se nöjd ut. Men den smakade sill ändå fastän det bara var "lite" sill i den. Ingen hit alltså!




2 månader och 14 dagar <3
Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0