Fattigare än i morse.

Jag överlevde! Jag överlevde alla gamla tanter som kör till höger och vänster och som på något konstigt vis ändå har tillstånd till att köra bil. Död åt tanterna säger jag bara! Jag fick i alla fall ihopskrapat lite nödvändigheter till sist utan några större incidenter. Så jag återvänder nog till detta enorma ställe nästa gång jag känner mig sugen på att göra av med pengar. Jag och min shoppingvän blev väldigt förvånade idag också. Vi åkte hemifrån senare än vanligt, så vi var väl inne i affären vid halv 10. Och redan vid 12 var vi färdighandlade. Vi försökte hitta på saker som vi hade glömt att kolla eller var tvugna att kolla igen. Men nej. Så det var bara att vänta på att mamma skulle bli klar, och sen gick vi med tunga steg mot vårt hemska öde. "Domdomdom domdomdomdomdom dom" (Tänk starwars!)

Kassorna.

Men det gick bra även denna gång. Pengarna räckte. Så vi kunde andas i normal takt igen.
Efter det blev det mat, och det var efterlängat. Jag hade ju inte ätit sen jag tryckte i mig min macka på underklädsavdelningen. Det blev alltså kebabtallrik. Men inte på Döner Kebap. Det var lite synd, för han är så ful.
När vi hade tuggat färdigt sprang vi bort till netonnet. En Mp3 till mig och en till lillebror. Tack så mycket mamma! :D

Nu ska jag bara göra ingenting och vänta på att TobbE slutar hoppa runder så att han kan svara på mitt sms. För förhoppningsvis kan jag hälsa på honom ikväll. Det tycker vi om!

Kommentarer
Postat av: jujju

tyckte det var duktigt av dej att skriva rätt antal "dom" i star wars låten, mycket bra jobbat sara (jag var ju såklart tvungen att räkna) ;D

2009-04-10 @ 15:56:14
Postat av: Sara

ja, men jag satt och nynnade med när jag skrev. Kollade extra säkert tre gånger. Baaara för din skull! haha ;D

2009-04-11 @ 10:42:11
URL: http://saararoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0